1. Stálí zákazníci si vás lépe zapamatují a oblíbí

  • Když přimějete zákazníka, aby si koupil váš produkt či službu, dodáte mu ji spolu s balením, mailem, vizitkou, děkovnou kartičkou, ještě předtím mu dáte informace na sociální síti, na webu nebo třeba na plakátu. Spolu s emocemi, které si od vás zákazník koupí, pak vytvoří vizuální identita vzpomínku spojenou s radostí z produktu/služby. Příště, až uvidí třeba váš banner, vybaví se mu tato emoce a může se k vám vrátit pro další produkt.

 

2. Noví zákazníci si vás snáz najdou

  • Často narážím na mylnou domněnku, že billboard, plakát nebo třeba banner prodává zákazníkům věci, o něčem je informuje, nebo je láká na svůj e-shop. Ona to není tak úplně lež – spíš necelá pravda. Značka se tím snaží vytvořit v lidech důvěru, spoléhá na to, že ne všichni jsme pro impulzivní nákupy a ne všechno potřebujeme hned. Reklama, která na první pohled jen chce, abyste se podívali na jejich e-shop, tak hlavně tvoří svou image. Takže když budete mít svou vizuální identitu, lidé si vás zapamatují a v moment, co budou potřebovat nějaký produkt, který vy prodáváte, vzpomenou si právě na vás. Protože si zapamatují spíše vizuální stránku věci, než konkrétní text, který v něm je.

 

3. Bude se vám lépe a rychleji tvořit nový kontent

  • Tohle je bonus pro vás – podnikatele. Jakmile budete mít svoji vizuální identitu, nebudete muset vymýšlet při každém novém příspěvku nový styl. Stačí jen nahodit text, trochu uspořádat grafické prvky a práce je hotová. Totéž platí i v moment, kdy si najdete grafika, aby vám vytvořil plakát. Ve chvíli, co bude grafik pracovat s vámi dodanou vizuální identitou, nebude muset žádnou další již vymýšlet, což by stálo další peníze. Proto nechte jednoho grafika udělat jednu vizuální identitu pořádně tak, aby se dala aplikovat kdykoliv a kdekoliv v dalších desítkách let podnikání.

 

4. Odlišíte se od konkurence

  • Přijít s naprostou novinkou je dnes hodně těžké. To, co nabízíte vy, bude pravděpodobně nabízet i X dalších firem. Odlište se od nich! Máte svůj příběh, vizi, hodnoty a tak dále… Dejte to vše do jednoho vizuálního celku a tím buďte originální. Doplňte ten příběh vizuálem.

 

5. Podvědomě usnadníte sobě vizi a cíle značky

  • Když budete přemýšlet nad vizuální identitou společně s grafikem, budete se vy i on zaměřovat hlavně na vaše cíle a vize. Z toho, co vaše značka znamená. Vizuální identita z toho vychází a to vám opět hraje do karet. Bude tak pro vás ještě jednoduší se vizí a cílů držet pokaždé, co svou vizuální identitu uvidíte.

 

Nevíte nebo si nejste jisti, jak si vizuální identitu vytvořit? Nebo jen nevíte jak to udělat, aby splňovala všech 5 zmíněných bodů? Nebojte se napsat, společně to vymyslíme a dáme vaší značce tvář.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *